e-handlare

Vad har Billackering.eu lärt oss om marknadsföring? Del 3 av 3

Marknadsföring är vanligtvis den mest utmanande punkten vad det gäller e-handel och något som man också måste spendera tillräckligt med tid och resurser på. Den första grundregeln är att det inte finns några färdiga modeller, utan varje handlare måste hitta sitt eget succérecept för marknadsföring. Nu ska vi titta noggrannare på vilket recept som har hjälpt Billackering.eu att klara sig på marknaden och hur man kan dela in webbutikens marknadsföring i olika delområden.

Vad har Billackering.eu lärt oss om internationalisering och datasystem? Del 2 av 3

I den första delen av Vad har vi lärt oss av Billackering.eu berättade jag om hur allt började i Finland med automaalit.net, med lite generell info om det nuvarande läget. Uppmuntrade med insikten: “Oj – man kan faktiskt sälja billack på nätet,” bestämde jag och pappa oss för att köra på och försöka växa genom internationalisering och få en bättre lönsamhet genom effektivisering av processer.

Share on social media